torstai 11. kesäkuuta 2015

VIHDOIN YLIOPPILAS

DSC_1626DSC_1656
DSC_1679
DSC_1634
DSC_1671
DSC_1644
DSC_1653
DSC_1627
Kuvia mun yhestä lemppari päivästä, ylppäripäivä oli mulle niin paljon enemmän prinsessa päivä ku esim. wanhat oli ihanaa kävellä koko päivän lakkipäässä ja olla keskipisteenä. Olin vaan kyl super taidokas ja hävitin mun yo-todistuksen ennätys ajassa :D Pääs jopa kyyneleet poskiin ku olin ihan varma että olin tiputtanu sen johonki ulos ja se olisi tuulen mukana läheteny jonnekki ties minne, mut todistus onneks löytyi kumminki äidin ja iskän luolta :D

Mulla piti olla siis ylppärit jo vuos sitten mutten en saanut äikkää läpi joten mulla oli äikän kirjotusten uusinta syksyllä ja sainkin sitten sen äikän läpi, mutten en halunnut pitää ylppäreitä itsenäisyyspäivänä, koska kesällä se on paljon kivmepi ja itsenäisyyspäivänä lakitetaan max. 5 ihmistä jossain lukion aulassa no thank you. Joten siirsin lakitusta kevääseen. Oon vielkin jotenkin ihan hypenä tosta päivästä. Lakituskin onnistui mokitta en kaatunut enkä pudottanu lakkia tai todistusta maahan ja muistin jopa niiata.

Ei kommentteja: