keskiviikko 4. marraskuuta 2015

HALLOWEEN

KEUO4580
BIEB0264
IEYO3655
QXSH8137
VJAT0247
LEYP8326
LLWP8087
ADKV3452
Heippa hei vaan taas pitkästä aikaa. Mä oon ollu nyt super busy niin en ole kerinnyt tänne mitään postailemaan. Oon ollut halloween bileissä, vahtina muksuja, käyny kotona, selvitelly asioita ja ollut töissä. Maanantaina tein pitkän illan eli olin 14 tuntii töissä putkeen ja seuraavana aamuna menin sit jo 7 töihin. Voitte vaan kuvitella miten väsyny olin tiistain työvuoron jälkeen. En ole siis kerinnyt tai jaksanut postailla halloweenista aikaisemmin kuin nytten. Roosa oli nimittäin koristellu ihan sairaan hienoksi niitten kämpän!! On kivaa kun jotkut oikeesti panostaa tommosiin juhliin :). Mutta mä rupeen nyt syömään iltapalaa ja katotaan vähän aikaa star warssia :)

See you later alligator

Ei kommentteja: