perjantai 9. lokakuuta 2015

not so friyay

BXWB0618
MHXO9060
BYEK0812
LXUN6762
ELIY7670
NDJH4578
Mulla on tänää yövuoro ja tänään on siis hyvä tekosyy olla tekemättä yhtään mitään. Nukuin tänään tohon johonki kahteentoista asti ja oon vaa tehny kaikki hommat ilman mitään kiirettä. Nytki mä vaan istun yökkäri päällä sohvalla ja kirjottelen tätä blogii. :D Tämän päivän pläänit olisi siis nukkua muutaman otteeseen päiväunet ja katsella himyiä ja kympiltä lähtee sitten töihin ja huomenna sama homma kun mulla on nyt kaksi yövuoroa peräkkäin :(

Mä oon viimepäivinä syöny jotenki ylenpalttisesti ruokaa eilenkin otettiin Petrin kanssa kiinalaista mukaan kotiin ja myöhemmin illalla käytiin juhlistamassa kaverin synttäreitä Rossossa (taas) kylläkin ilman itse päivänsankaria. Yöhk vieläkin tuntuu, että maha olisi super täynnä ja tällä hetkellä ruoka enemmänki kuvottaa mua :D

Btw jos teitä kiinnosta nähdä mun juttui kuvii ja sähläystä Petrin ja kavereiden kanssa reaaliajassa nii ruvetkaa ihmeessä seuraa mua snapchatissä  käyttäjänimellä emmavekkeli :) Eipä mulla muuta pitäkää kiva viikonloppu! ;)

See you later alligator

Ei kommentteja: