tiistai 26. tammikuuta 2016

SNAPCHAT

Mä latasin tän snapchat sovelluksen joskus kesällä, vaikka monesti kaverit kyseli ja pyyti mua tekee snapchatin. En ennen yhtään tajunnu et mikä tää sovellus oikee on mutta sit ku latasin tän jäin heti koukkuun. Snapchattiin on vaan niin helppo laittaa My storyyn kaikkee turhaa mitä ei välttämättä instagramiin laittais. Ja on hauska nähä mitä kaikki tutut ja kaverit ja ylipäätään seuraamani ihmiset tekee. Hauskaa on myös lähettää kavereille järkkyjä kaksari kuvia... hahha. Päivitän My story eniten silloin kun oon jossain reissussa tai kavereitten kanssa. Ja valitettavasti myös silloin kun oon bilettämässä... aamulla kattoo sitten niit snäppei ihan oh god miks???? Mut ei siitä sen enemäpää.
Jos teitä kiinnostaa mun snapit voitte seurata mua siellä käyttäjäl emmavekkeli !!
IMG_5103-sideIMG_5173-sideIMG_4225-sideIMG_5115-sideIMG_4712-sideIMG_5197-side

Ei kommentteja: