lauantai 2. tammikuuta 2016

what i got for christmas

Tässä on siis osa mun joululahjoista, mitä sain sen Olympus penin lisäksi. Tänä vuonna sain kyllä tosi kivat ja mieleisen lahjat. Olin selvästikkin ollut kiltti ;D. En tehnyt tätä joululahja postausta aikasemmin, koska olin joulupyhinä töissä ja sillon kun ei ollu töitä niin halusin ottaa lomasta kaiken irti ja ottaa vaa rennosti ja olla vaa monta päivää peräikkäin collarit jalassa tekemättä yhtään mitään. Loppupelissä mulla nyt joululomalla oli vaan 5 päivää vapaata :D. Vikat päivät menee töissä ja maanantaina takasi koulunpenkille. Toivottavasti teillä ollu edes vähä chillimpi loma ku mulla. PC300040
Pitkään himotut Real Techniquessin siveltimet löyty paketista. Tuntuvat tosi laadukkaille ainakin jos  vertaa Ebayn muutaman euron siveltimiin. Aattelin ostaa noita siveltimii varten jotain puhdistusgeeliä, että pysyvät mahdollisimman pitkään käyttökelpoisina.
PC300067
Ja tietenki sain suklaata/karkkeja. Tänä vuonna en saanut niin paljon suklaata kuin mitä yleensä olen saanut ja sain nimenomaan kettukarkkeja, koska en silleen hirveesti välitä suklaasta. Sanoinkin tosi monille, etten haluu perus konvehteja, koska niitä en tuu kuitenkaa tule syömään ja Petri tulee syömään ne mun puolesta! :D
PC300069
Musta on aina kiva saada kaikkii shamppoo, suihkugeeli tai hajuvesi pakkauksia. Jotkut sanoo, että ne on tylsiä lahjoja, mutta musta tollaset on tosi kivoja löytää paketista. Noita tulee kuitenki käytettyy niin paljon!:D Eipä tarvii ainakaa suihkugeelii ostaa pitkään aikaan kun sain Petrin äidiltä ja omalta äidiltä Dermosilin suihkugeeli pakkaukset. Sain myös äidiltä kaksi Dermosilin käsisaippuaa.
PC300076
Mua harmitti kun Magic Mike XXL tuli just sillon elokuviin, kun Varkauden leffateatteri oli rempassa. Joten missasin sen leffan, mutta onneksi asia korjaantui ja sain tän leffan joululahjaksi. En ole vielä kyllä kerinnyt kattoo tätä leffaa, mutta aattelin tsekata tän nyt viikonloppuna!
PC300087
Pukki toi myös ton ihanan Iittalan kastehelmi purkin. Ja erilaisii kynttilöitä ei voi olla liikaa vai mitä?;) Tommoset pienet sisustujutut tuo aina vähän piristystä kotiin.
PC300111
Sain kolmannen Pandora helan. Toi on oikeesti vaaleanpunainen, mutta kuvassa saattaa näyttää vähän valkoiselle.
PC300123
Uudet Muumi käsipyyhkeet, Mörkö on vähä niiku Petri ja Niiskuneiti vähä niiku mä ;D. Haluisin ostaa semmoset Petri ja Emma käsipyyhe nipsut, mutta en ole löytäny Petri nipsuu Varkauden kaupoista :(.
PC300143
Itelleni ostin joululahjaksi taas uudet Niket, noi oli sopivasti kivassa alessa heh... Ja Nikejähän ei voi koskaan olla liikaa?
PC300146
Petriltä sain sairaan hyvä ihanat mahtavat Beatsin kuulokkeet. En osannut yhtään odottaa, että Petri olis nää mulle ostanu. Petri vielä huijas mua koko joulukuun et ''ostin jotain mitä et toivonu'' Ja mä tottakai uskoin ihan kympillä. Avattiin toistemme lahjat yhdessä 22. joulukuuta, koska vietettiin kummatki joulu omien perheiden kesken. Mulla oli ollut tosi huono päivä ja kun avasin ton lahjan niin tirautin pari onnenkyyneltä. Petri osaa olla kyllä tosi ihana.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun on pakko kysyy et millä muokkaat kameralla otetut kuvat? Ne näyttää niin ihanilta aina :)

Emma kirjoitti...

Sara: Muokkaan noi photoscapella ja jotain pikku juttui myös picasal :) Kummatki ilmasii ohjelmaa :) kiitos paljon hei!!!